Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Każdy sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.

Przykład:

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
BOWIT S.C. Bogusław Lach i Spółka
Garncarska 1/14
Dobczycka 32
31-115 Kraków

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

BOWIT S.C. Bogusław Lach i Spółka
Garncarska 1/14
Dobczycka 32
31-115 Kraków

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

kostka

Newsletter
Zapisz się, aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Produkt dnia
SARSIL H -14/R - 1 kg
SARSIL H -14/R - 1 kg

28,00 zł

szt.
Spalsadz do sadzy kominków pieca 1kg
Spalsadz do sadzy kominków pieca 1kg

9,00 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl